fredag den 20. februar 2009

Man forstår det ikke, hvis man er mand




Hvis der er noget kvinder verden over alle dage har haft til fælles, er det kærligheden til sko og tasker. Den der underlige ting der stiger op i en, når man ser et produkt man bare MÅ eje. En inderlig "Craving" som skal opfyldes hurtigst muligt.


Og det er jo som oftest ikke fordi vi lige står og mangler, vel ? Vi har vel alle indtil flere eksemplarer af både sko og tasker, alle med hver deres historie, hver med sit formål, yndlingerne der passer perfekt til hver deres, og så de klassiske, der kan bruges til nærmest hvad som helst.




Jeg er ikke anderledes end resten af verdens kvinder. Jeg Elsker Sko, Støvler og Tasker. Og derfor har jeg nu åbnet op for dette vindue, så du kan se hvad jeg laver i mit lille værksted.




Velkommen til, Jeg håber du nyder besøget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar